måndag 16 mars 2009

Sandra skulle ha varit med på jobbet idag

I dag skulle Sandra varit med på mitt jobb, då hade hon fått hört alla fina komplimanger jag fick om min nya frisyr och färgena. Men innerst inne Sandra så tycker du nog att det vart bra, men att du inte ville vara snäll just då. Hahahaha. Till middagen åt vi pasta och köpenhamns biff, till det tog jag kex och brieost. Om Sandra hade vetat det hade hon kommit farande som en raket. Har aldrig varit med om att nån kan trycka i sig så mycket brieost som henne. Hennes svägerska Lotta ska åka till Mallorca i höst. Hon ska bo på det hotellet som vi åt frukost på när vi var där. Vårt hotell och deras hotell hör egentligen ihop, det ligger på en varsin sida av en trafikerad väg. Vårt var lite finare än deras, om man ska gå efter resebyråns bedömning. Jag hade inte tackat nej till att åka ner dit igen. Men jag får nöja mig med att titta på charterhjältarna på TV. På onsdagskväll ska vi åka och hälsa på lilla Ella. Första gången vi ser henne, det ska bli kul. Hon är då nästan två veckor gammal. Så i morgon blir det att åka och handla babykläder igen. Det finns så mycket fint till barna idag. När våra barn var små fanns det inte lika mycket att välja på. Måste också ta oss en tur till Ebba. Vi ses alldeles för sällan. Man vill ju följa henne lika mycket som man gör med Liam och Felicia. Men jag förstår inte hur jag ska få tiden att räcka till. Jag får sätta mig ner och börja fundera vad jag kan göra så att tiden ska räcka till. Ibland känns det som om jag inte hinner med något alls. Ska jag vara ärlig så är det mycket jobb med pappa och mamma. Men dom har ingen annan som kan eller vill hjälpa dom. Alla har så mycket andra saker dom måste göra i första hand. Det är ju som det är. Jag har lovat pappa, så det är bara att köra på. Det blir nog bättre när jag har fått in en rutin på det hela.

Inga kommentarer: