söndag 15 mars 2009

Söndag

Sitter och slöar. Känns lite segt. Vi hade en trevlig kväll hemma hos Sandra och Mille. Milles föräldrar från Småland var uppe och hälsa på. Även hans syster kom över. Camilla lika så. Vi åt vildsvinskotletter. Jag vet inte hur det smaka för jag gjorde som Liam, höll mig till korv. Vi satt och kolla melodifestivalen och åt ostbricka, drack lite vin. I går var jag till Anna (min hårfrissa)och klippte mig. Som vanligt blev jag nöjd. Hon färga mitt hår. Har nu tre färger. När jag åker till henne behöver jag inte förklara hur jag vill ha det. Det är bara att sätta sig i stolen och lugnt luta sig tillbaka och låta henne sköta resten. Det är skönt att slippa ta egna beslut om håret. Gubbe tycker att håret blev bra. Men Sandra blev besviken när hon såg mig, hon tyckte att jag såg tio år äldre ut. Men jag sa att det inte gjorde något, för då blir jag ju jämngammal med min Gubbe. Camilla tyckte det var snyggt. Men det viktigaste är ju att jag trivs själv med frisyren och färgena. Imorse när jag kolla mina mail, hade jag fått ett meddelande från Stayfriends att jag hade hälsningar i min brevlåda. Nyfiken som jag är, gick dit och kolla. Mycket riktigt så hade jag fått en hälsning från min kusin i Norge. Det är längesen som jag hade kontakt med honom. Så blev riktigt glad. Skrev sen ett brev till honom, hoppas att han svarar. Han kör tradare, och det är från hans bror som min son Jonny blev inspirerad att bli åkare. Nu på eftermiddagen ska jag och Sandra åka och hälsa på mina föräldrar.

Inga kommentarer: