söndag 28 februari 2010

Sjukt mycket pengar.

Gårdagens trav gav en vinnare som fick över 67 miljoner kronor. ( Inte var det Sandra och jag som vann). Det var ju tur att det inte var vi, för då skulle jag inte sitta här idag. Det är sjukt mycket pengar. Han som vann hade satsat drygt 1000 kronor. Vilken ränta på pengarna. Undrar hur dagen är idag för honom. Tänk vilka problem som han ska tackla nu. Visst skulle det vara kul att vinna en större summa pengar, men jag vet inte om jag skulle vilja ha dom mängderna med pengar. Men skulle givetvis inte tacka nej till några miljoner. Det finns ju en hel del hål att lägga dom i. Släkt och vänner är nog glada att jag inte har vunnit något större vinst. Hahahaha, som jag låter och beter mig när jag vinner mindre summor. Hur skulle det då bli om jag gick och vann storkovan. Jag kan se mig själv framför mig, hahahaha. Eller så blir man så chockad att man inte vågar att säga något, utan smyger med det hela. Ja, ja inget som jag behöver att sitta att fundera över. Det kommer aldrig att ske.

Inga kommentarer: