söndag 21 februari 2010

God morgon.

Har nu varit ute och tagit hand om nattens snö. Och det var inte lite heller. Trodde nästan att hjärtat skulle banka sig ut ur kroppen. Det värsta med skottningen nu är att man inte vet var man ska lägga all snö. Funderade på om vi skulle ha gjort som vissa grannar har gjort. Strunta i att skotta och trampa ned en liten stig. Det kanske inte hade helt fel. Tänk vad man skulle ha spara tid och energi på det. Men jag hade inte kunnat tro att vi skulle få dessa mängder med snö.
Ingen DN den här morgonen, så det blir till att läsa den på nätet. Inte lika kul, jag vill helst ha en pappertidning på morgonen. En stor mugg med kaffe är jag värd. Sen ska jag ta tag i pappas årsredovisning. Och det kan jag tala om att roligare saker kan man göra.

Inga kommentarer: