onsdag 17 februari 2010

Två leveransbesked.

Idag fick jag leveransbesked på min läsplatta. Den är packad och har fått ett kollinr. Men ska tydligen inte skickas förrän den 22/2. Jag som har så svårt att vänta tycker ju givetvis att det är dumt att den ligger hos leverantören och samlar damm. Och som plåster på såren efter helgens mail kan dom väl skicka den med en gång. Hittar liksom inte någon anledning till att den bara ska ligga och vänta så många dagar.
Satt i bilen när nästa leveransbesked kom, det gällde mina nya linser. Där var det bara åka och hämta ut dom med en gång, det är sånt jag gillar. Det blir lite spännande att se om dom är bättre än dom jag nu har. Ska börja dagen med dom nya. Men jag tar med mig dom gamla linserna till jobbet i morgon i fall att jag blir tvungen att ta ur dom nya. Till saken hör att jag börja tycka att dom jag har nu börjar att fungera bra. Lite dimmigt var det på eftermiddagen men det är nog hjärnan som inte har ställt in sig riktigt än. Hahaha, fattas bara att det inte är något fel alls med dom gamla och att dom nya inte fungerar alls. Har nu en vecka på mig att bestämma vilka jag ska ha eller om det blir ett tredje par.
Snart är det dags för 1-årskalas igen. Det är Ellas tur att fylla. Måste ringa och kolla vad hon kan tänkas önska sig eller rättare sagt föräldrarnas önskan. Sen är det bara att ge sig ut och handla, när jag nu ska hinna det.

1 kommentar:

Livsnjuterska sa...

Ja, Jössen för att ha en sådan skit gubbe i närheten, urch och fy, säger jag!

Det blir ju mer och mer att man sitter och kliar sej i huvudet

Kram