fredag 5 februari 2010

Vilket flyt!

Igår och idag har jag handlat kläder. Det är kul när jag hittar kläder i stort sätt med en gång när jag ska ha något. Men tyvärr är det inte ofta jag får uppleva det. Igår hitta jag en skinnjacka för inomhusbruk, ett linne och en t-shirt. Idag blev det ett par svarta jeans och ett par stövlar. Stövlarna hade jag egentligen inte behövt, men det var nedsatt pris och dom var skit snygga. När jag pröva dom var det kört, måste bara ha dom. Hahahaha, det är bara för sjukt, stövlar och kängor har jag så jag klarar mig. Men men, man lever bara en gång. Bosse tycker det är roligt när jag hittar något som passar mig. Kanske var det därför som jag gifte mig med honom. Skämt åt sido, han är underbar min lilla gubbe. Han vet vad vi kvinnor behöver för att må gott. Har aldrig varit med om att han har blivit sur för att jag har köpt en massa onödiga saker. Men jag har heller aldrig köpt något om inte vi haft pengarna. I morgonkväll får han en ny kärring att gå ut med, bara det måste vara guld värt, hahahahahaha.
Har träffat Mille både igår och idag nere i centrum. Fick lite pikar om mina köp, men det bjuder jag på. Han är ju bara för gullig min svärson, han sa att vi bara skulle ringa om vi ville ha skjuts in till stan. Undrar om det gäller hemfärden också? Men det blir nog inga problem att ta sig till och från stan. Hade nästan tänkt att åka in lite tidigare för att slinka in någonstans och ta ett glas vin. Sen på hemresan kan man ju alltid stanna någonstans för att ta en sista drink om inte hemlängtan har greppat tag i oss. Det ordnar sig alltid. Roligt blir det nog i alla fall.

1 kommentar:

Livsnjuterska sa...

Ja men så himlans kul att köpa nya kläder, stövlar och allt!
Hoppas ni får en toppenkväll

Kram