fredag 12 februari 2010

Ny pryl på gång.

Jaha, så är snart vinter-os igång. Invigning klockan tre i natt. Fattar inte varför man måste visa flera timmar sändning från Os-studion redan ikväll. Alla sport intresserade hinner få se sport så det räcker och blir över. Tur att man har en massa olästa böcker på lager. Igår bokade jag en läsplatta. Ytterligare en nyttopryl. Tycker det låter så bra att kunna ha upp till 5000 böcker i en liten pryl som väger 200 gram. Kanon bra att ha på resorna, resväskan blir lite lättare och behöver inte bekymra mig för att jag kanske har tagit med mig för några böcker. Kan läsa utan att tända lampan och störa andra som sover. Går även att läsa när man ligger på playan,hihihi. Sist men absolut det viktigaste. Sandra behöver bara ärva dom böckerna som finns nu här i vårt hem. Tänk vad glad hon ska bli. Hon fattar inte varför jag sparar på mina böcker, tycker att jag ska slänga dom. Men inte kan man slänga hennes arv, det vore oansvarligt av mig att göra det. Som bonus så kan hon ju få ärva läsplattan också, hahahahahaha.

1 kommentar:

Sandra sa...

Böckerna får du behålla själv mamma. Vill inte ha dom;) Kramar