lördag 27 februari 2010

En jobbig dag.

Har nu varit ute nu. Vilket skit väder! Passade på att gå till optiken och beställde linserna jag ska ha. Väl hemma ringde jag Sandra och beställde kaffe. Redan när vi åkte tillbaka hem börja jag gäspa och känna att krafterna börja ta slut. Nu har jag satt mig i soffan och ingenting kan få mig att lämna den. Jo, det skulle vara sängen då. Det tar väl några dagar innan man har fått krafterna tillbaka, men huvudsaken att febern är borta. Som det ser ut nu så ska jag jobba på måndag. Det ska bli skönt att vara tillbaka där. Normala rutiner är ju alltid bäst.

Sitter och kollar på travet och just nu har vi ett rätt av två. Sandra och jag har spelat tillsammans den här veckan. Bara för det hoppas jag på att vi ska vinna lite pengar. Vi har ju chansen till sex rätt. Det håller jag tummar och tår på.

Felicia har fått en prinsessklänning och den skulle hon ha på sig idag. Hon var så stolt över den. Hon lekte med en boll som hamna under soffan och efter ett tag tyckte jag att hon säger " vad i helevete". Jag börja att gapskratta. Jag vet att man inte ska skratta i dom där lägena men kunde bara inte hålla mig. Men jag tror inte att hon märkte något för hon var så inne på att få fram bollen.

Ska nu lägga mig i ryggläge ett tag. Ögonen går snart ihop.

2 kommentarer:

Sandra sa...

Ha ha misstänker att det var det hon sa;( inget att skratta åt:( Några pengar blev det inte men kanske tur nästa gång;) Puss

Kathrin sa...

Ja pengarna får vi nog vänta på precis som vi får vänta på våren. Dom kommer säker samtidigt.
Åh nej, skulle Felicia sagt igår när hästarna trava över mållinjen:)
Puss och kram