torsdag 18 februari 2010

Läsplatta och Anjas åk.

Fick läsplattan idag. Man kan nästan tro att dom har varit inne och läst min blogg. Som ett barn på julaftonen packa jag upp nya leksaken. Batterierna skulle vara laddade, så man genast skulle kunna börja använda den. Men till min stora sorg var det inte så enkelt. Får nu ladda upp den i 12 timmar. Så i morgon kväll ska jag kunna börja utforska den. Är nyfiken på hur den fungerar och hur det känns att läsa en bok på detta nya sätt.
Anja har precis åkt och ligger sexa. Det gjorde ont i hela min kropp att se hennes åk. Är helt rätt av henne att åka idag. Men jag hade haft full förståelse om hon hade avstått. Själv hade jag aldrig mer ställt mig på ett par skidor igen om jag hade gjort hennes vurpa. Hade inte överlevt den flygturen.
Ska nu sätta mig ner och brodera samtidigt som det är skidskytte.

Inga kommentarer: