måndag 1 juli 2013

Många blommor och några jordgubbar.

Min blogg och fb:s vän skrev om en blogg igår. Jag såg direkt vad det handla om och har tänkt många gånger att jag ska gå in på den bloggen och läsa. Det har stått om den i tidningar och han som skriver den har medverkat i tv-program. Men av någon underlig anledning har det aldrig blivit av. Igår gick in på länken min vän lagt ut och fastnade genast i den. Nu har jag lagt in den på min blogglista så jag kan börja läsa den från början. Han som skriver har en obotlig cancer och skriver om hur han känner om det. Han är journalist och kan skriva, han har även skrivit en bok men vet inte om den kommit ut än.

Här kommer lite bilder som jag tagit, har testat kameran och för att inte vara något proffs så tycker jag att resultatet är fullt godkänt för en glad amatör. Och med dessa bilder säger jag godnatt och sov så gott.











1 kommentar:

Livsnjuterska sa...

Boken finns ute om jag inte har helt fel, finns att köpa på Aldibris, eller adlibris, säger aldrig rätt, hahahahaahaha.
Jag har även lagt upp Radioprogrammet som han medverkade i den 30 Juni, på FB, du måste ta dej tid att lyssna på det, Kathrin, Har berättar så vackert, ödmjukt, avskalat naket och ömt.
Kraaaaaaaam