onsdag 31 juli 2013

En härlig morgon.

Har suttit på altanen hela morgonen och bara njutit av solen och den härliga luften. Så här skulle man ha det jämt. Jag har till och med glömt att hämta in morgontidningen något som sällan händer. Så mycket sömn har det inte blivit i natt. Mitt klantande igår gjorde att ena knät värkt och ryggen fick sig nog också en smäll i fallet. Men jag ska inte klaga för det kunde ha varit värre.

Bosse tycker att vi ska åka till Gripsholm i morgon om vädret är bra. Men jag tar dagen som den kommer och tycker att vi kanske ska se hur det är med hans infektion i munnen. Det är ju några dagar kvar på semestern och till helgen ska det ju bli kanon väder igen.

För att få i ordning på mina förfäder behöver jag rita upp ett nytt släktträd. Jag har redan ett men där får jag inte plats med alla grenar. Men hur det ska se ut har jag ingen aning om. Det är ganska viktigt för mig att komma på en lösning för att det skulle underlätta fortsatt efterforskning. Kanske jag ska ta tag i det under dagen. Men nu ska jag bara njuta av det fina vädret så får vi se vad som händer under dagen.

Inga kommentarer: