söndag 30 juni 2013

Stolt mormor.

Dagens shopping var lyckad, kläderna liksom bara hoppade på en. Jag fick med mig en klänning, kjol och fyra toppar. Till lill killen blev det en del kläder och en filt. Helt nöjd med det är jag.
Vi åkte hem till Sandra och jag fick order om att tvätta händerna innan tog upp nykomlingen. Hon måste tro att jag är en riktig liten skitgris. Sen fick jag den stora äran att mata honom. En stolt mormor vart överlycklig. Lillen somnade och sov resten av tiden vi var kvar. Vi skulle fira lillebror sa Felicia, och fira gjorde vi med tårta och kaffe. Nu längtar till nästa gång vi träffas. Det är lite beroende framkallande med dom små. Nu gör jag kväll men innan jag gör det så blir det en bild på kisen.




1 kommentar:

Livsnjuterska sa...

Pojken är såååå fiiin, Kathrin, vilken liten goding.

Klart att du är stoooolt. Jag är oxå stoooot mormor/farmor.

Kraaaaaam

Till helgen kommer de stora tjejerna Fanny och Tuva, ska ta med dom till Sofie så de får träffa nya kusinen.

Kram och Natti Natti