tisdag 11 juni 2013

Mår så mycket bättre.

Veckans första arbetsdag är avklarad. Det har varit en bra dag på jobbet. Men det bästa har nog varit att jag inte har funderat så mycket på svärmor och huvudvärken har är som bortblåst. Efter jobbet köpte jag mig ett par nya solglasögon. Alltid bra med solglasögon när jag använder linser och solen skiner. Bara för att jag köpt dom ska ni se att solen kommer skina med sin frånvaro.

I morgon ska jag börja att promenera ner till tåget och jag ska testa att använda mina stavar. Bara det nu inte blir regn förstås. Ska även öka på min träning, ska försöka med ett morgonpass och ett kvällspass. Nu ska det bli stenhårt när det gäller träningen, jag ska avsätta tid på kvällarna och då ska jag strunta i att telefonerna ringer. Inga dåliga ursäkter ska förhindra min träning ( jag är duktig på att hitta på sådana). Bara jag kommer igång så blir det som ett gift i kroppen och efter ett par veckor går det inte att vara utan.

Nu ska jag hoppa i säng för några timmars sömn. Nattinatti.

Inga kommentarer: