måndag 29 augusti 2011

Väntar på att doktorn ska ringa.

Vakna återigen nästan smärtfri. Hann vara uppe ca. 30 minuter så var smärtan tillbaka. Har nu ringt min läkare och beställt telefon tid. Hon ska ringa upp vid nio-tiden och då hoppas jag på att jag får komma till henne redan idag. Jag börjar bli rädd för att det är riktigt allvarligt med ryggen, men det är väl lätt att måla upp fan på väggen när man inte vet vad det kan vara. Försöker tänka att det bara behövs någon medicin och vips så är allt bra igen. Egentligen skulle jag väl googla för att se om jag hitta något intressant men är för feg. Man vet inte vad man kan hitta för några hemskheter. Egentligen är jag lite rädd för vad läkaren säger. Jag tänker på min kompis Rose och hur det började för henne. Hon kom för sent till en riktig läkare och resultatet blev en alldeles för tidig död. Nej, nu får jag sluta att grubbla och invänta telefonsamtalet från läkaren.

Inga kommentarer: