lördag 27 augusti 2011

Tomatplockning!

Har plockat av körsbärstomater från mina monsterplantor. Det blev en hel del, tre gula och resten gröna. Monsterplantan leverera endast gröna  tomater, så jag har lagt alla gröna tomater på en bricka framför köksfönstret så får vi se om några blir röda. Hur som helst så var det skönt att bli av med plantorna. Altanen bev nästan dubbelt så stor känns och ser det ut som.

Bosse prata med sin mamma och berätta om min rygg. Han tala om att vi hade lånat Jonny och Helenas massagedyna. Hon sa att man skulle använda den ofta även om man tycker att man har blivit bättre, för det kan ta ett långt tag innan man är bra. Jag tycker att jag redan har mindre smärta och kanske är lite mer rörlig. Samtidigt så kommer värken tillbaka efter några timmar. Men det är ju bara att sätta sig på dynan och köra lite massage.

Nu är lördagen snart över och jag ska strax krypa i säng. Jag är så trött och skulle kunna somna sittande här i soffan. Godnatt på er.

Inga kommentarer: