söndag 28 augusti 2011

Vilken luring.

Vaknade senare än vanligt och var helt fri från värk. Vilken lycka, äntligen tänkte jag. Gick ut och hämta tidningen i brevlådan, helt utan smärta. Satte mig ner för att läsa tidningen, det tog inte många minuter så var smärtan tillbaka. Vilken luring! Nu börjar jag bli riktigt orolig för vad det kan vara. Det verkar som smärtan blir mindre när jag varit uppe och gått ett tag. Även när jag ligger ned på sidan blir det bättre. När jag sitter så gör det riktigt ont, det känns som om ryggen ska gå av. Och rör jag mig så hugger det till ordentligt i ryggen. Är nu så trött på det här och som jag lovat gubben ska jag ringa och boka tid till min läkare i morgon. Och jag hoppas att jag inte behöver vänta allt för länge för att få träffa henne. Vet inte om jag ska jobba i morgon eller om jag ska hålla mig hemma. Just nu känns det som att det är skit detsamma vad jag gör. Får ta ett beslut i morgonbitti. Låter som en riktig gnäll kärring men just nu vill jag bara lägga mig ner och skrika rakt ut.

Ska lägga mig ner och vila lite. Sen ska jag upp och promenera ett tag innan det är dags att börja fundera på vad det ska bli till middag.

1 kommentar:

Sandra sa...

Bli bättre nu, du måste ju kunna passa barnen lite, ha ha