lördag 20 augusti 2011

Åter helg.

Så var det lördag igen. En lördagsmorgon utan morgontidning, orsaken till det är att mitt privata tidningsbud ligger och sover. Skulle kunnat hämta in tidningen själv om det inte vore för ryggen, kommer inte ner så långt att jag får upp tidningen. Så jag får snällt vänta tills gubben har vaknat. Under tiden har jag min dator och min bok.

Igår fick jag mina kokböcker som jag beställde för ett tag sen. Vi satt och bläddra i dom  och hitta en massa fina recept på grillade rätter som vi måste testa. Kanske blir det något i dag. Jag har ju blivit lite rörligare nu och gå helt upprätt med ryggen, men ryggen värker fortfarande, men något ska jag väl kunna göra. Bosse får göra allt det jag inte klarar av. Svårare än så är det ju inte.

Veckan i övrigt har varit lång och så tråkig. Hoppas på att jag kan börja jobba på måndag. Blir inte ryggen sämre så kommer jag testa att jobba för jag orkar inte vara hemma mera.

Inga kommentarer: