fredag 26 augusti 2011

Äntligen fredag!!

Så har jag jobbat en vecka. En vecka med mycket värk och många funderingar. Efter jobbet åkte vi till Gustavsberg för att hämta massagedynan. Innan vi åkte hem var vi med Helena, Ebba och Håkan  på Vita hästen och åt middag. Vi åt plankstek, det är hur länge som helst sen jag åt det. Det var inga problem att få ner maten. Helena och Jonny var med på inspelningen till Äntligen hemma idag. Jag är så nyfiken på hur resultatet blir. Om en vecka får vi se hur det blev. Jonny fyller 30 år och vi ska över och gratta honom då. Programmet kommer sändas den 4 oktober och är det första avsnittet för denna säsong.

När vi kom hem från Gustavsberg satte jag mig med massagedynan. Det var nog det bästa jag gjort. Efter massagen kunde jag resa mig utan besvär. Kände som jag hade fått en ny rygg. Så den här helgen kommer jag sitta på dynan många gånger. Jag är ju inte helt värkfri, men kanske kan jag bli det med hjälp av massage och mycket rörelse.

Inga kommentarer: