tisdag 30 augusti 2011

Robinson.

Robinson 2011 började igår, fanns inte så mycket annat att se på tv:n så vi slö-titta på det. Brukar tycka att det är så jobbigt att se alla de deltagare som tycks tro att dom är på en semestertripp. Första programmet var det bara tjejer som medverkade och på slutet kom killarna in. Jag fick syn på en kille som jag genast kände igen, sa till gubben att den killen handlar hos oss. Blev lite osöker för det var bara en snabb glimt man såg av honom. Kom på att jag kunde ju gå in på Robinsons hemsida. Väl där såg jag på en gång att jag hade rätt. Kille var in och handla för ett tag sen och jag reagera på att han var så brun, medans hans fru och son är så vita, men nu har jag förklaringen. Jag som har bestämt mig för att inte följa en massa serier och absolut inte Robinson, får nog ombestämma mig. För nu vill jag ju se hur det går för killen. Hoppas han vinner, jag har alltid fått för mig att han är bohem och kan mycket om överlevnad. En riktigt trevlig prick. Läste på hemsidan att han var polis och det hade jag aldrig kunnat gissa. Hans fru är också polis. När jag tänker efter så bor det en hel del poliser på orten där jag jobbar.

Har sovit dåligt i natt. Har vaknat varje gång jag har rört mig i sängen. Ska säga till läkaren idag att jag vill ha värktabletter så jag slipper smärtan. När jag ändå är där ska hon få skriva ut slutaröka tabletter, tror att jag skulle behöva det om jag ska lyckas bli helt rökfri. Har läst att det inte är så bra att vara rökare och ha ont i ryggen. Hahahahaha, det är ju aldrig bra att vara rökare. Men allvarligt talat så har jag bestämt mig att sluta helt men kommer inte till skott.

Nu blir det en dusch, sedan frukost innan jag tar mig till läkaren. Tar mig en promenad dit för vet inte om det är så lyckat att ta bussen då jag inte är säker på att jag kommer upp från sätet och att stå är helt uteslutet då jag vet att det kommer hugga till i ryggen vid varje inbromsning. Ha en bra dag där ute.

Inga kommentarer: