måndag 15 augusti 2011

En lååång natt!!

Det har varit en lång natt. Har småslumrat och så fort jag rört mig har jag vaknat till ordentligt av smärtor från ryggen. Vid tre-tiden gav jag upp mina försök att få sova. Lyckades efter många långa försök ta mig ur sängen. Väl nere på nedrevåningen kom jag på att jag nog skulle ha tagit med mig en bok. Försökte att ta mig upp igen men fick ge upp. Det fungera helt enkelt inte att gå i trappan. Bosse som kom upp ett par timmar efter har hämtat boken och hämtat in morgontidningen. Innan han åkte till jobbet fick han mig att lova att inte gå till jobbet. Självklart kommer jag inte kunna jobba då ryggen värker så fort jag rör mig.

Fick en maskin av min pappa då min tennisarmbåge var som värst. Det är en maskin som lindrar värk och hjälper till att bota vissa skador. Ska köra den över ryggen för att se om det kan bli någon smärtlindring. Blir det inte bättre får jag gå till läkaren, om inte annat så för att få tabletter utskrivna.

Nu ska jag upp och röra mig lite. Man ska ju inte vara helt stilla när ryggen värker har jag hört och det kan ligga något i det.

Inga kommentarer: