söndag 7 augusti 2011

Hus till salu.






Hela morgonen har jag titta på hus i Telemark i Norge. Många fina hus till salu fanns det. En hel del hus i Brevik fanns det också. Brevik är en liten ort med hus från slutet av 1800-talet med en massa smala gränder, ett ställe som jag bara älskar. Kan gott tänka mig att bo där. Alla husen har utsikt över fjorden. Blev faktiskt smått överaskad att det fanns hus till salu där. Har alltid trott att om man har ett hus där så vill man inte flytta. Men det kanske är så att det är gamlingar som dött eller behöver bo på äldreboende som säljer sina hus.

Resten av dagen ska jag fixa arbetskläderna till i morgon. Ladda upp för en veckas arbete. På ett sätt ska det bli skönt att börja jobba men samtidigt skulle jag kunna vara ledig en månad till. Jag känner mig inte är utvilad. Är helt slut faktiskt. Egentligen så skulle jag nog gått till läkaren för jag tror att det är något fel. Det är inte normalt att vara så slut som jag är, det känns som hela kroppen skulle behöva vila en längre tid. Behöver inte göra mycket förrän jag är helt slut. Men jag börjar jobba så får jag se hur det går. Jag ska ju träffa min läkare under hösten så jag får ta upp min trötthet med henne då.

Inga kommentarer: