lördag 6 augusti 2011

Grillkväll hos lillebror!!

 Lillebror ger Bosse en lektion i hur grillen fungerar. Bosse har nu fått funderingar på om inte vi ska införskaffa oss en sådan här grill.
Dimma som är en utbildad polishund följer sin husse mest hela tiden. Under sommartiden är hon i stort sätt blind, men synen kommer tillbaka till senhösten. Tydligen ett ganska vanligt problem för hundar. Gråstarr som hundar kan få av solen under sommartiden då solen är stark.

Vi hade en trevlig kväll. Vi skratta så vi nästan låg på terassgolvet. Många gamla minnen på tokigheter vi gjort. Min lillebror är en kopia av pappa, både i sätt, humor och utseende. Och där vilar inga ledsamheter vill jag lova. Min favorit brorson satt med oss hela kvällen och skratta minst lika mycket som oss. Han fick nog reda på alldeles för mycket tokigheter vi gjort under våra ungdomsdagar. Klockan hann bli ett i natt innan jag lyckades få med mig gubben till bilen för att ta oss hem till en varm och skön säng.

Inga kommentarer: