onsdag 17 augusti 2011

ONT, ONT och åter ONT!!!

Här händer inte mycket just nu. Har inte kunnat jobbat på grund av min värkande rygg. Dagarna går åt att vila, röra på sig, vila. Inatt har jag i alla fall sovit hela natten. När jag vakna tyckte jag att det kändes okej i ryggen. Men när jag skulle ta mig ur sängen så knäckte det till och jag kände en smärta som gjorde att jag föll tillbaka i sängen. Kom efter några försök upp ur sängen. Nu har jag kört ett tjugo minuterspass med min maskin över det onda stället på ryggen. Det är ju tur att smärtan sitter så långt ner så att jag når med maskinen själv. Efter detta tjugominuters pass så smörjde jag in stället med gel. Nu ska jag ta två Panodin Zapp, sen återstår det att se om jag orkar gå omkring lite innan jag kan sätta mig och vila. Jag vill att smärtans försvinner fort, fort, så jag kan börja jobba igen. Det är så fruktansvärt tråkigt att vara hemma och inte kunna göra något alls för denna förbannade rygg. Nu har jag fått gnällt av mig lite och ska ta nya tag. Ha en bra dag.

Inga kommentarer: