måndag 22 augusti 2011

En ny vecka.

Idag har jag jobbat. Ryggen höll även om jag har riktigt ont nu. Men lite körning med min maskin, några värktabletter, lite gel på ryggen och vila i soffan framför tv:n, så kan jag åter jobba i morgon. Det har varit skönt att vara tillbaka i vardagen även om jag känt av ryggen under dagen. Många kunder hade saknat mig och var riktigt glada att se mig igen. Vi har många härliga och trevliga kunder. Och efter ca. 22 år på samma affär så känner man ju en hel del av stamkunderna. Visst finns det en del rötägg men det ska det ju vara också. Det är väl dom man pratar mest om egentligen. Många skratt kan det bli när vi pratar om en del av dessa rötägg. Man skulle kunna skriva en hel bok om dessa människor som man mött genom åren.

Nu ska jag lägga lite energi på min rygg sen blir det att slappa i soffan. Ha en bra måndags kväll.



Inga kommentarer: