lördag 15 januari 2011

Hello Kitty.






Fick den stora äran att passa Felicia och lilla Emilia idag. Fick frågan när jag satt hos frissan och svarade givetvis ja. Emilia hade tillstånd av Felicia att få ha en Hallo Kitty klänning på sig, den skulle vara likadan som den Felicia hade på sig. Allt gick bra till lillskruttan blev hungrig och bara vägra att ta flaskan. Bara att ringa mjölkkossan. Hon fick slita sig från stora förrådsröjet och rycka ut på operation matning.
Är helt nöjd med håret. Köpte ett nytt kladdmedel till håret. Det luktar gudomligt gott och är lätt att använda. Hårspray behöver man inte använda enligt Anna, återstår att se om det även gäller mitt hår. Köpte även mitt favorit hårspray för säkerhets skull.
Snart är lördagen över och dom sista timmarna ska jag mysa i soffan framför tv:n med min stickning. Har stickat ett par lovikkavantar till Christian, var det tänkt. Det visa sig att Sandra får ta dom för dom passa henne. Christian har små händer för att vara kille men inte så små som Sandras. Så jag får göra ett nytt par till honom.

Inga kommentarer: