måndag 10 januari 2011

Klagodagen.

Idag är det klagodag i Norge. Hade först tänkt att klaga här men när jag väl satte mig vid datorn kom jag inte på något som jag kan klaga över, hahahaha. Det är ganska typiskt.

Imorgon ska jag ta en massa prov igen. Hatar alla dessa fasteprov. Jag är så orolig att jag ska hamna i koma innan jag kommer till jobbet och kan ta mitt insulin o äta min frukost. Frukost o frukost är det väl synd att kalla den. Det blir att slänga i sig ett par mackor på stående fot. Men det är bättre än ingenting.

Nu har vi 15 oxveckor framför oss innan vi får lite ledigt i påsk. Att man kallar dom här veckorna mellan jul och påsk för oxveckor har jag aldrig hört. Kanske vi fick lära oss om det i skolan, men det måste i sådana fall varit när vi hade mycket viktigare saker för oss, hahahaha.

Snart är klockan åtta och jag ska passa på att få i mig en frukt innan. Efter blir det att hålla sig till vatten.

2 kommentarer:

Livsnjuterska sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Livsnjuterska sa...

Jag har något till dej jpå min blogg

Kraaaaaaaaaaam