måndag 24 januari 2011

Mellan toabesöken.

Mellan toalettbesöken roar jag mig med att göra om min blogg lite. Skulle vilja göra en massa men det tar sin tid. Ska nu vänta lite och se om jag kommer trivas med dom ändringar som jag gjort.

Nu är hela Sandras familj mer eller mindre dåliga (magsjukan). Bosse har klarat sig hittills med det lär nog bara vara en tids fråga innan han får samma sjuka. Själv hoppas jag på att det vänder och blir bättre redan i morgon. Läkaren ringde på morgonen om en ny tid. Proverna var som dom var och lite förändringar i medicineringen ska göras. Hon fråga hur jag mådde, jag sa att jag har magsjukan. Det var jag inte ensam om, var och varannan har den sa min läkare. Men hon menade nog egentligen hur jag mådde för övrigt, men det är ju lite svårt att svara på när man har fullt upp med magsjukan. När jag prata med henne kände jag att det var dags för ett akut toabesök och kunde inte ta till mig allt hon sa. Det är ju inte så lätt när längtan var så stor efter en toalett, hahahaha.

Inga kommentarer: