lördag 15 januari 2011

Så är det lördag igen.

Har en tung huvudvärk. Den senaste tiden har jag ofta känt att jag har ett huvud. Ganska jobbigt att gå omkring med ett värkande huvud. Just idag hade jag hoppas på ett värkfritt huvud, jag ska nämligen till frissan och fixa mitt hår, ÄNTLIGEN. Jag är en liten slarvmaja när det gäller att gå regelbundet till frissan. Egentligen borde jag boka en ny tid i samband med klippningen.

Vargjakten startar idag. Men den är nog slut efter några timmar säger dom som vet. Jag tror det också. 20 vargar ska få sätta livet till, men med förra årets vargjakt i minnet så blir det flera vargar som mister sina liv. En sorgens dag för oss som vill ha vargen kvar.

Nu blir det frukost och ett par muggar kaffe innan jag sticker iväg till Anna & kalufsen.

1 kommentar:

Livsnjuterska sa...

Ja, det är en sorgens dag för oss som vill ha vargen kvar och vargen är Värmlands nationaldjur! Märkligt att de vill skjuta bort detta vackra djur! Man blir sååååå förbannad.

Ja du har rätt man borde direkt efter att man klippt sej, boka en ny tid.
Kraaaaaaaaaaaaaaaam