söndag 29 september 2013

Så var det dags igen.

Sex timmars störd sömn, har vaknat stup i kvarten av värk i högra kindbenet. För någon månad sen var det den vänstra sidan och då trodde jag att det var visdomstanden som krångla. Men det var början på en bihålsinflammation sa tandläkaren. Nu har jag genomgått en grundlig genomgång av tänderna och det var inga fel på den högra sidan och värken sitter mer på kindbenet än i tänderna. Jag har haft många bihålinflammationer i mitt liv men då har det inte känts så här och då går mina tankar att det måste vara tänderna. Tur att jag är ledig i morgon för om värken inte gett med sig så ska jag ringa tandläkaren eller ska jag kanske ringa vårdcentralen, vi får väl se vart jag ringer. I dag blir det att köra hårt med värktabletter och nässpray.

Det är slutet på september och jag ska fara ner till mamma och hämta månadens skörd av räkningar. Ska passa på att stanna till på kyrkogården och titta till pappas grav. Det är fridfullt på den platsen han ligger och man har en fin utsikt över böndernas åkrar. Dom har utökat kyrkogården med nya begravningsplatser och en stor minneslund. Pappa ligger på den nya delen. Lägger upp lite bilder som jag tog när vi var och tittade ut en plats åt honom. Ha en bra dag.



Inga kommentarer: