torsdag 19 september 2013

En drink som inte föll oss i smaken.

Vi skulle prova en ny drink i kväll, en med gröna ärtor, spenat och lime. Redan när jag stod där vid min juicemaskin och kände lukten av denna juice blev jag lite anti. När vi sen skulle provsmaka fick vi en smak av halm blandat med ärtor och en eftersmak av något surt, tvi vale säger jag. Första drinken som vi inte gillat sen vi började göra dessa drinkar och den kommer vi inte att göra om. Som tur var hade jag andra frukter och grönsaker så vi kunde få oss en nyttodrink som vi har blivit vana vid att ta varje kväll. I början av veckan beställde jag en receptbok med juice och smoothies drinkar, den kom idag. Har ögnat igenom den och det fanns en hel del drinkar som vi kommer att testa för att hitta flera favoriter.


Inga kommentarer: