fredag 31 januari 2014

Först sämre och sen bättre.

Vaknade i morse och var så mycket sämre än igår. Pratade med mamma på telefon och hon kände inte igen min röst. Hon var helt säker på att hon pratade med min son Jonny, det tog ett tag att övertyga henne att det var jag. Jag blev inte så glad att jag var sämre igen. Att jag var sämre i morse kan jag ta nu när jag återigen är så mycket bättre. Faktiskt oförskämt mycket bättre.

Jerry och jag har kunnat vara tillsammans ikväll, tror att han inte blir smittad av mig nu när jag mår bra. Han har suttit på min axel mest hela tiden, titta på tv verkar han gilla. Sen att få frukt och frön som snacks till tv-tittande gör ju absolut inte tillvaron sämre. Ett par timmar med tv och lek fick räcka för honom, som avslut på det roliga tog han sig en flygtur runt hela undervåningen.



Här åker nästan ögonen ihop. Han är precis som mig, har svårt med att hålla ögonen öppna framför tv:n. Och med det avslutar jag här. Ha en trevlig kväll.

Inga kommentarer: