onsdag 22 januari 2014

Yes, jag är färdig hos käftis.

Nu är jag äntligen färdig hos tandläkaren. Nya tänderna är på plats och nu ska jag känna hur det känns och är det något som besvärar mig ska jag bara ringa tandläkaren så jag får en tid till henne så hon kan åtgärda problemen. Det känns lite konstigt men det gör det väl ett tag, det kan ta ca. två veckor innan det känns normalt igen, sa tandläkaren. Känslan att vara klar hos tandläkaren överväger den konstiga känslan i munnen.

Seleträningen på Jerry fortsätter, han vill fortfarande bara bita i selet. Undra om detta bitande någonsin slutar. Vi ger inte upp utan fortsätter att träna. Har lovat Jerry att jag köper ett nytt rosa sele om han bara slutar att bita och leka med tränings selet. Kanske lite dumt för det kanske ger en signal till honom att han ska fortsätta med sitt bitande då han hellre vill ha en killfärg, hahaha.

Mia på Grötö börjar strax och det vill jag inte missa så jag slutar för denna gång. Ha det bäst.

Inga kommentarer: