tisdag 28 augusti 2012

Har ändrat mig angående mitt drömhus!!

På grund av min förkylning blev det inte av att åka på visningen av mitt drömhus. Men tänker jag efter så ligger huset kanske lite för avsides och skulle det bli mycket snö under vintern så kan man ju få det lite svårt att ta sig fram på vägarna. Det är väl så att det fanns någon mening med att vi inte kunde åka och titta på kåken. Jag har kommit på något smartare, vi bygger om köket i huset vi redan bor i, hahahaha. Har börjat att skissa på ett nytt kök, i morgon ska vi åka och titta på golv. Vi vet vad vill vill ha och jag hoppas att vi slipper gå tomhänta hem från affären. Sen ska vi beställa nya skåp och innan vi får dom ska vi måla om tak och väggar. Har man inte jobb så är jag duktig på att fixa sådant, hahaha. Sandras Mille vet inte vad han har att vänta sig här under hösten, jag hade tänkt att ha honom som golvläggare och hjälp med köksskåpen. Målningen kan jag hjälpa Bosse med. Medans jag har suttit och skissat på köket har Bosse haft lite funderingar på hur vi ska göra i hallen. Han har en hel del idéer. Golvet i hallen behöver vi inte fundera på då det ska vara samma som köket. Men först ska vi få ordning på köket innan nästa nästa rum ska fixas. En sak är i alla fall säkert jag kommer inte ha tid till att gräma mig över att vi inte kom iväg på någon visning.

Inga kommentarer: