tisdag 21 augusti 2012

Mår inte alls bra.

Blev att stanna hemma från jobbet idag. Förkylningen blev värre mot morgonkvisten. Har inte orkat med något under dagen. Tryckte i mig ett par treo och tog mig upp till läkaren. Alla prover var bra, det var väl blodsockret som kunde bli bättre. Men det var absolut inte för hög men skulle vara bra att få ned det lite. Läkaren sa att semestern kan vara den bidragande orsaken. Fick ta ett halsprov som inte visa på halsflus, läkaren sa att det var en vanlig förkylning som just nu går och jag skulle ta det lugnt och stanna hemma tills jag var frisk. Intyget på att jag inte kan jobba kvällstid ska hon försöka skriva innan hon far på semester igen. Hon har delat upp sin semester och ska åka runt i Europa ett par veckor. Om hon inte hinner innan så kommer det så fort hon kommer tillbaka. När jag gick därifrån var jag helt slut och började ångra att jag överhuvudtaget tagit mig dit. Ringde Bosse för att höra var han var någonstans och hade tur för han var på väg in till Tumba så han hämta upp mig. Väl hemma gick jag och la mig medans gubben fixa middag. Har fått i mig lite mat nu och ska ta det riktigt lugnt resten av kvällen.

Inga kommentarer: