söndag 19 augusti 2012

Ett regnigt avslut på denna vecka.

Ännu en vecka som man kan lägga bakom sig. I morgon börjar min tredje arbetsvecka efter semestern. Tiden går fort och snart är hösten här. Efter denna dåliga sommar vi har haft så är det bara att hoppas att hösten blir fin, med mycket sol och värme. Regnat har det gjort så det räcker och blir över. På tal om regn, alldeles nyss öppnade sig himlen och det öste ner. Ett gulaktigt sken blev det ute. Nu är skenet borta lika så regnet.





Såg en sådan fin bild på mitt barnbarn Ebba på fb och jag var så fräck att jag snodde bilden. Jag hoppas att föräldrarna inte misstycker. Jag måste visa upp den här på min blogg. Tänk att det finns så små storlekar på arbetsbyxor. Den här tjejen är nog snart färdig utbildad på allt vad maskiner och lastbilar heter. Man kan undra vad det ska bli av henne när hon blir vuxen. Ebba är 3 1/2 år, men med sina arbetskläder på ser hon bra mycket äldre ut. Hon är en härlig tjej.

Snart dags att krypa ner i sängen. Godnatt och sov så gott!

Inga kommentarer: