tisdag 13 september 2011

Har nu jobbat två dagar. Ryggen känns lite bättre men vänstra benet värker som bara den. Det känns som värken sitter i skelettet. Hitta en bra sittställning i kassan idag, det fungera ganska bra. Men sen vet jag inte om det är så bra att sitta på det sättet.

Felicia fyller år i morgon men det ska vi inte fira förrän hennes farmor kommer upp från Småland. Endast Felicias familj ska fira i morgon. Lite tråkigt kan jag ju tycka, jag menar inte att det är tråkigt att dom firar själva i morgon utan att vi måste vänta på farmodern.

Min söta rara mamma ringde nyss och berätta att hon vänta en storm i natt, för det hade hon hört på radion. Jag lugna henne med att det är ju tur att våra hus kommer överleva den stormen då den kommer bli svagare efter att den gått över Norge. Hon hade i alla fall varit ute på altanen och tagit in sina trädgårds möbler. Hahahaha, jag kan se mig henne framför mig när hon fart fram på sin altan och fejar. Men det är slut med utesittandet för det här året, så det är ju bra att hon fått i ordning utomhus.
Själv ska jag fixa mig en mugg te och titta lite på tv innan det är dags att gå upp sova. Ha en bra kväll och hoppas att ni inte blåser bort i natt, hahaha.

Inga kommentarer: