lördag 3 september 2011

Det blev så fint!!

Har haft en trevlig dag i Gustavsberg. Vi gratta Jonny som blev 30år igår. Tog en del kort men tyvärr så får jag inte lägga upp dom än, avsnittet från Äntligen hemma måste visas först. Kan säga så mycket att det var kanon bra.

Mamma var med oss och var så glad hela vägen hem. Vet inte hur många gånger hon tacka oss för en fin dag. Trevligt hade vi. Först blev det lunch och sedan fika med tårta o bullar. Stackars Helena var riktigt dålig, hon har åkt på nån förkylning. Att vara förkyld och hög gravid är inte roligt, det vet ju vi som har varit gravida. Och sen sitta uppe och vara trevlig och stå för markservicen gör ju inte livet gladare. Men Helena gjorde det bra som vanligt. Ebba hade en ritstund med mig som övergick till ritstund med gammelfarmor.

Nu är jag helt slut och ska lägga mig och vila ett tag. Ryggen har faktiskt varit bättre idag och det är ju positivt. Ha en trevlig lördagskväll på er.

1 kommentar:

Livsnjuterska sa...

Nej, Nej jag blev biten på ön. Jag har oxå hört att de inte bits.

Men den bet mej hur som haver, hahahahahahaahahhaa

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam