fredag 2 september 2011

Fredagen är här.

Idag fyller lillgrabben 30 år. Honom ska vi fira i morgon. Min gamla mamma ska med, något som hon ser fram emot. Jag är så nyfiken på hur det blev efter att Äntligen hemma var och fixa deras vardagsrum o kök. Som det lät på Jonny så var dom nöjda. Roligt ska det i alla fall bli att se resultatet.

Tömde diskmaskinen helt själv idag. Det var tillräckligt med rörelser för ryggen, nu har jag ont, ont ont. Innan hade jag bara ont. Men lite måste jag göra annars så är risken att jag blir galen. Har även börjat att förbereda mig på mitt rökstopp i nästa vecka. Den här gången har jag gett mig bara den på att jag aldrig mer ska ta ett bloss. Jag tillhör inte den kategorin av folk som klarar av att ta ett bloss och sen låta bli att fortsätta så kallade feströkare. Det är bara att inse det.

Annars har det inte hänt så mycket här. Allt är bara så tråkigt, kommer jag på något som jag kan göra så säger ryggen ifrån. Går jag promenader så fungerar det ett tag men sen blir jag så trött i ryggen och värken ökar i styrka. Jag vet att det låter gnälligt och att det finns värre saker att gå igenom, men det är svårt att intala sig det när det värker som värst. Ska upp och röra på mig nu, innan jag kan lägga mig ner i soffan med gott samvete. Ha en bra fredags kväll.

1 kommentar:

Livsnjuterska sa...

Du klarar att göra ett rökstopp. Mitt rödstopp har nu varat i 2 år.

Hoppas att ryggen blir bättre och bäåttre.

KIraaaaaaaaaaaaaaam