måndag 19 september 2011

Farmor igen!!!

Igår fick jag ett barnbarn till. Det blev en grabb denna gång och det behövdes verkligen. Dom fyra sista har varit tjejer så nu var det dags. Vi hade ju inte väntat oss att barnet skulle komma redan, men allt gick bra. Undra vad Ebba ska tycka om sin lillebror. Tänk vad hon ska verka stor nu när den lille har kommit. Kommer ihåg när Ebba föddes och vi var upp på BB allihopa, vad jag tycket Felicia blev stor med en gång. Nu väntar jag bara på att Jonny ska höra av sig igen. Men det kommer nog att dröja, kan tänka mig att dom är trötta efter allt som hände igår. Jag blev så orolig när han ringde och berätta att dom var på sjukhuset, så jag glömde helt att fråga vilket sjukhus dom var på. Inte kom jag ihåg att fråga när han ringde och berätta att det var klart och att det hade gått bra. Men jag hinner ju att få reda på var dom ligger för jag tror att dom kan bli kvar ett tag. Och sen måste Helena få piggna till innan vi kan strömma in och hälsa på. Gissa om jag är nyfiken på killen.

1 kommentar:

Livsnjuterska sa...

GRATTIS, lilla FARMOR

Kraaaaaaaaaaaam