fredag 16 september 2011

Godmorgon.

Sitter här i min soffa med en mugg kaffe. Hade tänkt titta lite på tv:n, men det handlar bara om Danmarks val. Inget jag är intresserad av. Tycker väl att det räcker med att tala om resultatet på nyheterna. Tydligen ska alla vända ut och in på hela grejen. Jag menar alla kanaler.

Vad händer idag då? Inte mycket. Ska ta det lugnt nu på förmiddagen för att på eftermiddagen ta mig ner till apoteket och ICA. Kanske man skulle köpa räkmackor på Spaks som vi kan äta till kvällen. Inte helt fel faktiskt. Spaks räkmackor får det att vattnas i munnen. Dom är så goda. Fick syn på ett gäng av dom  när vi fika där igår. Blev givetvis sugen och det suget vill inte riktigt försvinna.

Ska nu fylla på min mugg med nytt kaffe och läsa färdigt morgontidningen. Ha en bra dag.

Inga kommentarer: