söndag 14 juni 2009

Varför allt det här regnet?

Regn, regn och åter regn. Tar det aldrig slut. Hade tänkt ta mig till Ica Maxi för att inhandla dammsugarpåsar, men man kan inte ens ta sig till bilen utan att bli genomsur. Skulle vara tacksam om det bara kunde minska lite. Man blir så deppig av allt regnande. Har försökt att få tag i Sandra men hon vill inte svara. Om jag känner henne rätt så ligger hon och slappar. Eller så är hon full med energi och far runt med skurtrasan. Ja när man prata om trollen så står dom i farstun. Sandra ringde precis, hon höll på att fläta Felicias docka. Hon hade inte mycket energi, satt mest och gäspa Dom hade fått en lång sovmorgon då Felicia sov ända till klockan halv tio, somliga har det bra. Jag är inte ett dugg avundsjuk. Sandra behöver några långa sovmornar. Hon har ju haft några tuffa år, så jag missunnar henne inte det. Nej det här duger inte, får väl hugga tag i något innan man blir helt förslappad.

2 kommentarer:

Sandra sa...

ha ha du skriv om att jag flätta fliss docka, nää inte jag. Nu har du hittat på:) ha ha kram

Kathrin sa...

Men vad fan säger du! Jag tyckte precis att du sa just det. Men det måste vad fel på täckningen, hahaha