lördag 6 juni 2009

Svensk sommar

Ja så har vi vinter igen, suck. Vad jag blir trött. I går frös jag hela dagen. Undra om det ska bli en dålig sommar igen. Varje år som vi inte har bokat nån utlandresa så blir det dåligt väder på semestern. Dom åren som vi har åkt utomlands så har det varit kanon väder här hemma. Varför måste det vara så. Jag känner att jag bara måste ha en massa sol och värme. Efter det här sista halv året med en massa förkylningar som har avlöst varandra, så skulle nog kroppen bara må bra med sol och bad. Nu börjar jag ångra mig att vi inte bokade en resa, men det är ju så dax det. Vi får väl hoppas att det blir några fina sommardagar på semestern. I dag skulle man har varit i Stockholm men vädret inspirerar inte för en sån resa. Vi får väl fira nationaldagen med att äta nåt gott och mysa här hemma i stugvärmen.

Inga kommentarer: