lördag 20 juni 2009

All energi är borta.

Hittills idag har jag inte något. Har mest legat i soffan och slappa. Energin är helt borta. Den gick väl åt igår, efter allt vårt skrattande. Ligger och funderar på om jag ska släpa mig ut i köket och laga lite lunch. Vet inte om jag orkar att äta, men vet att jag måste. Vi kan ju alltid värma på Janssonen som blev kvar. Efter det kanske man ska slänga på nån film som man kan ligga och koll på. Det är egentligen synd att ligga inne när äntligen solen har tittat fram. Hoppas bara det inte är sista soldagen den här sommaren. Man är inte precis bortskämd med soldagar, tycker mest det regnar när man är ledig. Nej nu får jag förflytta kroppen ut till köket och se till att få i mig lite näring. Vem vet man kanske blir riktigt pigg efter det. Jag får testa det så får vi se om man får så pass mycket energi att man kan sätta sig ute i solen.

Inga kommentarer: