söndag 21 juni 2009

En affärside.

Skulle slänga in en hästrad till travet då ringer telefon. Det är en som vill presentera en affärside med mig. Då vi känner personen i frågan så blev jag nyfiken på vad det kan vara. Vi bestämde att träffas någon gång i veckan. Ska bli kul att höra vad det kan vara. Jag vet så mycket att det gäller GI mat och nyttigare husmanskost. Resten kan jag nästan gissa mig till. Ja vi får höra mer sen som sagt var. Nu ska jag göra en jordgubbstårta till Liam. Hela familjen kommer över för att titta på V75. Dom vill väl hålla koll på om vi vinner mer pengar nu när jag har haft ett sånt flyt, hahaha. Nej skämt åt sidor, det var jag som tyckte att vi kunde titta tillsammans. Sandra har spelat för första gången så det kan vara kul att sitta tillsammans och tjoa. Roligt om hon kunde få vinna en peng lagom till semestern. Jag säger bara. Lycka till Sandra, jag håller tummarna för dig.

Inga kommentarer: