söndag 14 juni 2009

Sistaminuten resor?

Sandra och Mille funderar på att ta en sistaminuten resa vecka 31. Attans så sugen jag blev att dra i väg själv. Speciellt när vädret är som det är här hemma. Men det finns nog inte mycket att välja på och sen vill jag veta vart jag hamnar. Är lite petig när det gäller boende och läge. Vill ha resorna inbokade i tid, så att man har lite och välja på. När dom var här så kolla vi lite på fritidsresors hemsida. Dom hitta ett hotell i Puerto Rico. Så dom kanske hugger det, men då måste dom nog slå till fort. Det är nog många som vill ner till sol och värme nu. Försökte att gå in på vings hemsida men det var något tekniskt problem där. Nu ska jag försöka att inte tänka så mycket på resor. Sitter bara och ångrar mig att vi inte bokade i våras. Vem vet vi kanske får en massa sol här.

Inga kommentarer: