tisdag 30 juni 2009

Tre dagar kvar.

Jag har nu endast tredagar kvar att jobba innan semestern. Det ska bli så skönt att slippa att åka i väg på mornarna och jobba. Många sköna lata dagar ska jag ha. Ta dagen som den kommer, göra precis vad jag vill. Den 14/7 ska vi äta middag ute, då firar vi våran förlovningsdag. Tänk att det har gått 19 år sedan vi var i Skien och fick för oss att vi skulle förlova oss. Ja tiden går fort när man har det roligt. Det är lite kul att Jonnys Helena fyller år samma dag. Hennes födelsedag kan vi inte missa i första taget. Nu måste jag gå in på vårdguiden och förnya mina recept. Får se om läkaren godkänner det. Sist så fick jag bara förlängt med tre månader för hon tyckte att jag skulle komma upp på kontroll. Men det har jag inte haft tid till och nu kommer semestern och då har jag ingen lust att sitta där uppe. Ska beställa tid till nästa månad. Det får hon nöja sig med. Rocky sitter och pockar på uppmärksamhet så jag får avsluta och gå ut och sätta mig i solen och snacka lite med honom.

Inga kommentarer: