måndag 15 juni 2009

Planering

Har försökt att planera mina inköp i dag, men kom fram till att jag måste veta hur många vi blir till midsommaren. Klara är Gunsan, Sven och min kära mor. Sandra och Mille kommer inte. Så nu väntar jag bara på att Jonny ska höra av sig. Men dom hade en del alternativ att välja på, så kan förstå att det är svårt att bestämma sig. Jag måste beställa köttet senast onsdag, så att jag får det bästa köttet. Sen måste jag veta hur mycket sill som ska handlas hem och även allt annat. Men det brukar lösa sig, ska försöka att inte oroa mig. I kväll beställde jag en kamera över nätet, men det verka vara en sagolik flumning över hela beställningen. Har inte fått någon beställningserkännande. När jag kollar hemsidan så ser det ut som att jag har beställt två gånger. Innan jag går och lägger mig måste jag kolla en gång till. Är det ingen förändring får jag väl ringa upp dom och höra vad det är för fel. Jag har aldrig haft något problem förut, så det känns lite snopet Men det är säkert inga fel utan allt ordnar sig i sluttampen.

Inga kommentarer: