onsdag 24 juni 2009

Helgen närmar sig.

Snart är det helg igen. Har en hel del att göra till helgen. Måste försöka att hinna med så mycket som möjligt. Det viktigaste är att gå igenom alla sommarkläder. Har ju gått upp 8 kilo och måste nog köpa lite nytt. Ska försöka att åka och hälsa på pappa, men det kan jag göra helgen efter om jag nu inte hinner den här helgen.
Felica har tydligen fått vattkopperna. Stackars liten i denna värme. Jag har inte haft några barnsjukdomar så jag får hålla mig borta från dom tills hon inte smittas längre. Jag vill inte ligga sjuk under semestern. Sen är det farligt att få barnsjukdomar när man blir äldre och inte är helt frisk. Så det blir att hålla kontakten med telefon och datorn. Det är smällar man får ta.
Har beställt tid till frissan. Samtidigt ska Rocky vingklippas och klorna ska klippas ner. Det är skönt att vi kan få det gjort på samma dag. Vi ska åka och titta på en ny bur åt Rocky. Funderar att köpa en större bur och det viktigaste är att den har hjul. Det måste vara lätt att förflytta buren, både inne och ute.

Inga kommentarer: