lördag 27 juni 2009

Sovit lite längre.

Hurra, i dag fick jag en lite längre sovmorgon. Först vakna jag till vid tre-tiden men kunde somna om med en gång. När jag vakna nästa gång var klockan halv åtta. Det är ett tag sen det hände. Jag känner mig riktigt ut vilad. I går kväll var jag tvungen att tvinga mig att hålla ögonen öppna. Hade tänkt att gå och lägga mig tidigt, men då dom hade slängt in ett minnesprogram om Mickeal Jackson ville jag givetvis titta på det. Är inget större fan till honom, men han var en duktig artist och har gjort många bra låtar.
I går kväll var det FF hos grannen. Dottern festa på bra, hade samlat ihop ett gäng ungdomar och dom spela musik och sjöng till den. En av killarna var ut och gapa om att han hade gjort choklad i kaffebryggaren och undra om det var någon som ville ha. Det kan inte vara kul att ta hand om den bryggaren i dag. Dom verka ha det kul och lite liv får man tåla. När jag vakna vid tre-tiden var det i alla fall tyst. Nu ska jag kolla blodsockret och få i mig lite frukost. Sedan blir det kaffe och DN.

Inga kommentarer: