tisdag 18 mars 2014

Ny stol.

Idag kom jag till jobbet som vanligt, och tog mig en fika innan jag börja arbeta. Kom ut till kassan och fick se att jag hade fått en ny stol. Det var verkligen på tiden. Hon som jobbar inne på posten berättade att dom hade servat alla kassorna igår och även passat på att byta ut stolen. Den är säkert bra bara man lär sig att ställa in den. Lyckades ställa in ryggstödet och höjden men själva sittdelen fatta jag inte hur man går till väga. Den lutar lite för mycket framåt så jag har inte suttit så bra idag och har nu fått mera ont i ryggen. I morgon får jag ta i tur med att få den rätt inställd.

Nu är jag ganska trött och ska strax gå och lägga mig. Det tar på krafterna att börja jobba efter att varit förkyld och jag är inte helt återställd om jag ska vara ärlig. God natt och sov så gott.



Inga kommentarer: